Balatoni kempingezés - I. nap #travelwithme

A nyaralás talán a nyár egyik kihagyhatatlan része. Mindegy, hol szálltok meg vagy hogy belföldön vagy külföldön töltitek el ezt az időt a lényeg a lényeg: együtt legyen a család. Idén kicsit rendhagyó volt a nyaralásunk, ugyanis idén a kempingezést választottuk és nem apartmant választottunk szálláshelynek. Négy naposra és három éjszakásra terveztük a nyaralást. (Ezért két részes a bejegyzés, mert túl hosszú lett volna.) Úgy döntöttünk idén Balatonalmádin töltjük el ezt a pár napot.

06.18., szombat
Korán reggel indultunk, hajnali 6 óra körül, hogy ne a legnagyobb hőségben kelljen 4 hosszú órát végigülni az autóban. Végül 10 óra fele betoppantunk a kempingbe, bejelentkeztünk és elkezdtük felállítani a sátrat. Sátorhely mellett lakókocsit is lehetett bérelni.Maga a kemping nagyon rendezett volt, saját stranddal, étteremmel és kisbolttal. Elég szép területen volt és a part is tiszta volt, ráadásul a belváros is közel volt. Ezután egy kicsit sétáltunk a strandon, a víz egy kicsit hűs volt ezért csak a lábunkat lógattuk bele.

Ezután átugrottunk Balatonfüredre, ahol sétáltunk egy kicsit. A város gyönyörű volt, így kora délután. Bár kicsit nehéz volt a parthoz közeli parkolóhelyet találni, volt olyan parkoló, ami csordultig tele volt, sőt volt olyan aki már a fűre parkolt. Lesétáltunk a kikötőig, belecsöppenve valami úszóversenybe, de 'fenesetudja' mi volt az. A kikötő nagyon szép volt. Néhányan hattyúkat és kacsákat ettetek, de volt olyan, aki csak nézelődni jött.

A kikötő végénél megpillantottunk egy gyönyörű sétahajót és úgy döntöttünk, hogy fel is szállunk rá. Szerencsénk volt, mert épp ebben az órában indult. A hajó majdnem a Tihanyi-félszigetig ment majd ott megfordult. Megtekinthettünk egy kiállítást a hajó egyik szintjén, ami hajózás történetéről szólt és én személy szerint nagyon érdekesnek találtam.

Majd sétáltunk egy kicsit a Tagore sétányon, ami igazából egy sétálós rész a parton üzletekkel, éttermekkel és fagyizókkal. Még mindig sokkolva vagyok, mert megtudtam, hogy egy gombóc fagyi 250 Ft! Gondoltam, hogy itt minden drágább, de ennyire! Elintéztük a képeslap és hűtőmágnes vásárlást, mert ez nálunk ilyenkor kötelező. Még szétnéztünk egy kicsit aztán indultunk vissza Balatonalmádiba.

A kempingbe visszaérve megvacsoráztunk majd beszélgetéssel és pihenéssel töltöttük az időt. Épp ekkor zajlott a magyar-izland meccs bár nem néztem (pedig lett rá volna esély), de lélekben ott vagyok velük a stadionban. Ahogy említettem volt a szálláson egy étterem és ott közvetítették a meccset. A cuccaimat pakolászva néha csak az ordibálást hallottam a góllehetőségek után. Egy élmény volt hallani azt az őrjöngést, amit a gól után hallottam, mert éreztem hogy ez az igazi összetartás! Az az öröm a kiáltásokban és éreztem, hogy szeretem ezt az országot.

Még másik két bejegyzéssel készülök és ezzel le is zárom ezt a négy szuper napot. :)