Blooming again


Sziasztoook!❤
Igen, végre visszatértem, ráadásul egy sminkes bejegyzéssel! Az utóbbi pár hónapban bővült a sminkkollekcióm néhány darabbal és ezeket szeretném bemutatni nektek. Bizonyára szemet szúr majd az, hogy jócskán rákattantam az Essence termékekre, ugyanis ebben a posztban más márkájú terméket nem is fogok mutatni. Minőségi és sokszínű termékeket gyártanak, amik nem horroráron kerülnek a boltokba. :)


Eye & Face paletta - 1500 Ft
Négy szemhéjpúdert, egy highlightert és egy pirosítót találunk a szettben. Én a 02-es rise & shine árnyalatban vásároltam meg. A szemhéjpúderek nem poroznak, nagyon jól pigmentáltak és szép élénkek felvitelkor. A highlighter egyszerűen csodás! Szolidan csillog, de azért mégis mutatós. A pirosító egy kicsit halvány rózsaszínes árnyalat, amiből egy kicsi is elég.

Blossom dreams szemhéjpúder paletta - kb. 1400 Ft
Öt enyhén csillogó, gyönyörű árnyalat egy édes tavaszi csomagolásban. Három világod és kettő sötétebb árnyalatot kapunk kézhez. A palettához járt egy kétoldalú ecsetke is az elképesztő smink érdekében. Nekem a 01-es spring is in the air árnyalatom van meg.

Eyebrow stylist set szemöldök por - 950 Ft
A lehető legjobb szemöldökre való termék ,amit valaha használtam. A két különböző színű por mellé kapunk egy ecsetet és három sablont. Én a 02-es árnyalatot használom, mivel eléggé világos szemöldököm van. Nekem bevált, egész nap fennmarad (fixálva) és nagyon szépen végzi a dolgát. Bár az ecsettel nem vagyok teljesen megelégedve, ezért a később látható szemhéjtusecsetet használom.


I ❤ STAGE szemhéjpúder alap - kb. 950 Ft
Remek ala a szemhéjpúdereim alá, nagyon tartós és szépen kiemeli a színeket. A legutóbbi alkalommal összesen 11 órát bírt ki a szemsminkem a bázissal alatta. Nekem kicsit sötét az árnyalata, de ez sem okoz gondot, ha eldolgozom.

Blossom dreams szivárványos highlighter - kb. 1300 Ft
Számomra a tökéletes highlighter! A másik termékemhez hasonlítva, ez sem kelt discogömb hatást. A bőrön csak egy kicsit, de látszanak a szivárvány színei. Aki visszafogott, de ragyogó highlightert keres egy kis csavarral, annak nyugodtan ajánlom!

Blender ecset (lila színű) - 550 Ft
Szemhéjpúder ecset (rózsaszínű) - 500 Ft
Highlighter & pirosító ecset (ezüst színű) - kb. 1200 Ft
Szemhéjtusecset (pici zöld) - 550 Ft
Remekül tudok velük dolgozni, satírozni. A termékeket egyszerű felvinni a segítségükkel. Nem hullanak a szálai. A külsejük nagyon vidám, virágos mintával van ellátva, így szinte öröm rájuk nézni.:)

Erről a "kisebb" kihagyásról pedig annyit, hogy szörnyen sajnálom, de egyszerűen nem volt se energiám, se időm írni. Sajnálom, de most már remélem, hogy tudok írni. ♡

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések